Subject: Kentmanni 15-6, Tallinn kamina paigaldus
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 09:17:41 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 9:15 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Kentmanni 15-6, Tallinn kamina paigaldus

Tere

Vastavalt TLPA menetleja soovile esitan manuses olevad dokumendid
korterisse kamina paigaldamise osas päästeametile kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Liis Gross

Plaan2 OÜ

Tegevjuht

+372 58007686

Keemia 4,Tallinn

 <http://www.plaan2.ee/> www.plaan2.ee

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Juhul, kui Te ei ole
e-kirja määratud adressaat, palume Teil sellest meile viivitamatult teada
anda ja e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja loata
avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud.

The content of this email, including all attachments, is confidential. If
you are not the intended recipient hereof, please notify us immediately
and delete this email! Any unauthorized disclosure, copying, distribution
or any other use of its content is strictly prohibited.